
Груша Зі Шлангом Посилена усилена Універсальна для перекачування човнового паливного бака
601 ₴
- Готово до відправки
- Код: C34634
- +380 (97) 385-22-97
- +380 (93) 247-44-70
Груша Зі Шлангом Посилена усилена Універсальна для перекачування човнового паливного бака
Купити Груша Зі Шлангом Посилена усилена Універсальна для перекачування човнового паливного бака
Груша з паливним шлангом, Yamaha, потовщена, c24620 (для катерів, човнів і яхт)
Шланг з грушею - складова паливної системи підвісного човнового мотора. Ця траса має у своєму розпорядженні елементи та агрегати з малими прохідними перетинами, а поломка герметичності або засмічення сполук або шлангів загрожують "ненадходженням" пального в мотор.
При виборі розмір потрібно брати до уваги потужність двигуна, щоб обсяг палива і швидкість його подачі підходили потребам плм. Занадто довгий паливний шланг, на човні з подвсенім човновим мотором невеликої потужності - небезпека вивести з ладу паливний насос вакуумного типу, прагне обробити паливну суміш на пристойну відстань.
Недостатня пропускна можливість паливного шланга не видасть потрібну "харчування" лодочному двигуна, в результаті цей апарат не розвине граничної потужності.
Нечисленні комплекти шланг і груша спочатку прив'язані до виробника плм і комплектуються коннекторами для кріплення до паливного баку і двигуну для вищевказаного бренду плм. Іноді перехідники потрібно купувати і ставити додатково. Не дивлячись на зовнішнє одноманітність, що кріпляться до движка адаптери від "Yamaha" не підходять до "Сузукі" і т. д.
Паливні шланги випускають з еластичних маслобензостійких речовин: гуми, пвх. Гумові подорожче, виробляються і ще в армованих варіантах, що посилить витривалість до різних деформацій, зменшує ймовірність появи заломів. Нехай навіть прогумована армована шланга перегнеться, це тепер не закриє приплив палива цілком.
Вироби з полівінілхлориду дешевше в ціні, проте не так довгострокова. Розвалюється від впливу ультрафіолету і ПММ, з'являються тріщини. В результаті движок замість звичайної порції горючої суміші набуває суміш разом з повітрям, це небезпечно несправністю.
Груша додатково може входити в комплект паливної магістралі або купується окремо. Тоді потрібно вибирати її по розрізу бензошланга.
Шланг з грушею - складова паливної системи підвісного човнового мотора. Ця траса має у своєму розпорядженні елементи та агрегати з малими прохідними перетинами, а поломка герметичності або засмічення сполук або шлангів загрожують "ненадходженням" пального в мотор.
При виборі розмір потрібно брати до уваги потужність двигуна, щоб обсяг палива і швидкість його подачі підходили потребам плм. Занадто довгий паливний шланг, на човні з подвсенім човновим мотором невеликої потужності - небезпека вивести з ладу паливний насос вакуумного типу, прагне обробити паливну суміш на пристойну відстань.
Недостатня пропускна можливість паливного шланга не видасть потрібну "харчування" лодочному двигуна, в результаті цей апарат не розвине граничної потужності.
Нечисленні комплекти шланг і груша спочатку прив'язані до виробника плм і комплектуються коннекторами для кріплення до паливного баку і двигуну для вищевказаного бренду плм. Іноді перехідники потрібно купувати і ставити додатково. Не дивлячись на зовнішнє одноманітність, що кріпляться до движка адаптери від "Yamaha" не підходять до "Сузукі" і т. д.
Основні | |
---|---|
Виробник | EAST |
Країна виробник | Китай |
- Ціна: 601 ₴